CV Debiturenbeheerder Rotterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 59

Woonplaats: Rotterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: 2017-2017 Secretarieel Medewerker
Modus Vivendi, Zwijndrecht

Taken Het voeren van secretariële en administratieve taken, zoals het opstellen van concepten t.b.v. correspondentie, het maken van afspraken, het organiseren en onderhouden van papieren en
elektronische bestanden, het aanleveren van informatie aan bellers en bezoekers en het voorbereiden en uitwerken van beta-lingen.

Vaardigheden Snel kunnen schakelen tussen telefoon, bezoek en vragen van collega’s. Stellen van prioriteiten. Goede mondelinge en
schriftelijke vaardigheden. Kunnen inleven in de klant. Zorgvuldig en nauwkeurig werken.

2002-2014 Medewerker Rekening Courant (tussenpersonen)
Allianz Nederland, Rotterdam
Taken Telefonische incasso en correspondentie, controleren van betalingen, beurs-incasso en correspondentie, aanmaningen tussenpersonen, verantwoordelijk voor het beheren en incasse-ren van vorderingen, verwerken van inkomende geldstroom, beheren en opmaken van maand, kwartaal en jaar afsluiting.
Vaardigheden Serieuze onderwerpen op een overtuigende manier kunnen bespreken. Dat doe ik door de communicatie af te stemmen op de ander en op prettige, persoonlijke maar altijd over-tuigde wijze evenwicht te bewaren. Het gaat soms om indruk-wekkende
bedragen.

1993 – 2001 Incassomedewerkster
Deurwaarderskantoor Flanderijn en Van Eck, Rotterdam
Taken Verantwoordelijk voor totale behandeling lopende dossiers: bv. maken dagvaardingen en andere exploten, bepalen van incasso strategie, zakelijke correspondentie (opdrachtge-vers, derden, schuldenaren) en alle voorkomende administratie.
Vaardigheden Communiceren met mensen vanuit allerlei achtergronden, uiteenlopende niveaus van kennis, soms gepaard met emotie. Kalm en rustig uitleggen, vertrouwen geven, maar altijd
meedenken en oplossingen aandragen.




1985 - 1993 Administratief medewerker (beeldschermtypiste/telefoniste)
Ter Meulen Post, Rotterdam
Taken Invoeren en aannemen van bestellingen; heel belangrijk was om dit op nauwkeurige wijze te doen. Ik had naast het directe klant contact ook een commerciële verantwoordelijkheid (targets) en een taak in het aansturen en inwerken van collega’s.
Vaardigheden Door enthousiaste en commerciële instelling klanten goed overtuigen
Met als doel te verkopen en een klantrelatie op te bouwen.

2014 Vrijwilligerswerk
De stichting Maatschappelijke Dienstverlening Rijnmond (MDR) is een instantie die kosteloos haar diensten biedt aan alle inwoners van de deelgemeente Prins Alexander. Hier kun je terecht voor hulpverlening, ondersteuning, informatie en advies op het gebied van wonen, welzijn, zorg en inkomen.

Taken Cliënten ondersteunen met het op orde brengen van hun administratie, helpen met formuleren en formulieren. Daarnaast ondersteunen bij moeilijke telefoontjes zoals met incassobu-reaus, energiebedrijven of telefoon providers. Het uiteindelijke doel is dat ze na een bepaalde tijd zelfredzaam zijn in hun eigen fi-nanciële administratie.

Vaardigheden Het stabiliseren van hun financiële situatie door het inkomen te maximaliseren, de uitgaven te minimaliseren en zo nodig schulden aan te pakken. Bijvoorbeeld door aanmelding bij de ge-meentelijke krediet bank. Ik werk hierbij samen met maat-schappelijke dienst verleners.

2014 Vrijwilligerswerk
Vluchtelingenopvang Ommoord – Zevenkamp (VOZ) is een vrijwilligersorganisatie die verbonden is aan de PKN gemeente en RK parochie van de Open Hof Kerk in Ommoord. Vrijwilligers
ondersteunen vluchtelingen die zich gevestigd hebben in de
Rotterdamse wijken Ommoord en Zevenkamp.

Taken Vluchtelingen coachen en ondersteunen bij het vinden van o.a. passend vrijwilligerswerk, of betaald werk zodat ze hun
vaardigheden en kennis kunnen vergroten om zo hun kansen op de arbeidsmarkt te verbeteren.

Vaardigheden Door goed te luisteren en open vragen te stellen probeer ik een vertrouwensbasis te creëren en feedback te geven. Dat doe ik door mijzelf te verplaatsen in de positie van de klant en in te spelen op en te luisteren naar dienst behoeften en vragen.

Opleidingen en cursussen: 2014 Basis opleiding Schuldhulpverlening (Post HBO)
2009 SPW 4 - Woonbegeleiding
2008 WFT Schade - Particulier
1997 Opleiding tot Deurwaarder
1994 Communicatievaardigheden
1986-1988 Typediploma – Telefoontraining – Kappersdiploma
1979-1986 LEAO + MEAO, richting Juridisch Secretarieel
Rijbewijs B

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Ja

Persoonlijke eigenschappen: Hartelijk, gedreven persoon, altijd goedlachs en open
communicerend. Met het resultaat voor ogen, benader ik mensen op begripvolle maar gestructureerde wijze.

Als collega werk ik met verantwoordelijkheidsgevoel, stel mijn doelen en zoek de oplossing die voor alle partijen goed is. Hoewel ik duidelijk een ‘exacte kant’ heb (financieel, cijfermatig) helpt vaak ook mijn levens- en werkervaring daarbij

Hobby's en interesses: Zumba, organiseren van feesten,

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV