CV DATA SCIENTIST - DATA ANALIST Rotterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 41

Woonplaats: Rotterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: ❖ Master Data Analist, Akzonobel Decorative Coatings B.V. • Opzetten van een geheel nieuw Master Data team • Gap analysis opstellen • Analyses en rapportages opleveren.
Febr. 2016 – Jan 2017 Sassenheim
• Processen datamigratie coördineren, verbeteren en optimaliseren • Documentatie • Standaardiseren & structureren van processen - Verzorgen van trainingen • Definiëren en te onderhouden Business Project Roadmap (Masterdata Management).
❖ Channel Pricing Coördinator, T-Mobile Netherlands B.V. Distribution Management Eindverantwoordelijk voor correctie prijsvoering voor alle sales kanalen voor alle producten.
Febr.2013 – Dec 2015 Den Haag
• Ondersteunen aan afdeling Distributie Management bij implementatie van nieuwe prijsafspraken, nieuwe producten en kanalen, en het uitvoeren van operationele taken die hieruit voortvloeien.
• Deelnemen aan projecten die impact hebben op de prijsvoering met als doel een zo effectief en efficiënt mogelijke implementatie voor de klant en de sales kanalen.
• Spoc voor alle prijsafspraken, implementatie van prijzen t.b.v. BEN • Berekeningen inregelen van subsidie prijzen. • Correct ingeregelde prijzen, voor zowel postpaid als prepaid en alle sales kanalen waarin T-Mobile actief is. • (T-Mobile, BEN en MTV) • Zorg dragen voor interne communicatie van prijzen en prijswijzigingen. • Onderhouden en beheren van SAC en SRC Tool. • Deelnemen aan projecten die impact hebben op prijsvoering en operationele impact binnen Distributie
Management. • Vastleggen en uitvoeren van testcases binnen projecten. • Proactieve samenwerking met Sales en Finance, waaronder het aansturen op tijdslijnen ter voorkoming van
een latere Go-To-Market en aansturen op risico’s t.a.v. business- & klantimpact • Fungeren als contactpersoon voor sales kanalen met betrekking tot adviesverkoopprijzen, subsidies en
handsetkortingen. • Het valideren van de juistheid en volledigheid van handset prijzen met Finance, Sales en Terminal
Management. • Implementeren van adviesverkoopprijzen in de organisatie (intern informatie communiceren, informeren sales
kanalen, enz.) • Proactief voorkomen van incidenten/klachten, oplossen van problemen en foutmeldingen rondom
geïmplementeerde proposities
❖ Senior Sales Master Data Coördinator, T-Mobile Netherlands B.V. Juli 2008 – Jan 2013 Den Haag Supply Chain management
• Monitoring of taken die in de planning staan tijdig (=binnen de gestelde SLA) en correct zijn uitgevoerd door teamleden
• Eindverantwoordelijk voor correct ingeregelde prijs- en productgegevens (tijdig, goed als het gaat om de Hardware & Service fulfillment), levering handset & Activatie) conform geldende governance en met juiste communicatie naar alle (intern & extern) betrokken partijen
• Eindverantwoordelijk voor data kwaliteit van Coporate Business- /Large Account Master Data, Overig Business Partners – en Dealer Master Data, alle bijbehorende
• Inkoop condities (oa.inkoop- en eindverkoopprijzen, inkoopbeperkingen en Sales Fund vergoedingen) • Coördineren en verdelen van de dagelijkse activiteiten t.b.v. de overige teamleden • Vastleggen en onderhouden van werkinstructies/handleidingen vastleggen van bestaande procedures • Eindverantwoordelijk voor alle test data bij introducties
• Inwerken van nieuwe collega’s (kennisoverdracht) van alle voorkomende Master Data activiteiten • Deelt expertise met collega’s, werkt nieuwe collega’s in, biedt coaching, geeft begeleiding betreffende alle
voorkomende Master Data activiteiten • Het opleveren van SAP rapportages t.b.v. de interne klant • Opleveren van KPI rapportages (elk niveau in de organisatie) • Monitoring of taken tijdig (=binnen de gestelde SLA) en correct zijn uitgevoerd door teamleden • Het uitvoeren van dagelijkse interne controles t.b.v. datakwaliteit en betrouwbaarheid (SOX/KPI’s) • Ontwikkelen/verbeteren/inrichten /controleren van material/customer processen. • Operationele taken: • Back up Manager Sales Master Data • Actieve samenwerking met de leveranciers en interne afdelingen • Beheerder van de EPAF Tool en bewaken EPAF Proces (wanneer wel/geen EPAF noodzakelijk) • Beoordelen en controleren van dealer- en business contracten en juridische vraagstukken i.s.m. Legal
Departement m.b.t. contractwijzigingen, overnames en customer hiërarchie etc. • Het proactief communiceren van (mogelijk) incorrecte condities (prijzen/kortingen) naar de verantwoordelijke
en betrokken afdelingen • Vastlegging van correcte Test Master Data ter ondersteuning van System upgrades & Releases in SAP R/3
en/of SAP Retail • Uitvoering tussentijdse- en maandelijkse Product herwaarderingen (opwaarderingen/afschrijvingen hardware) • Het proactief oplossen van problemen en foutmeldingen rondom de gehele master data (pricing, customers en
material) • Document Management voor alle Sales Contracten • Beoordelen van concept side letters op verzoek van Legal of de afwijkende afspraken systeemtechnisch
ondersteund kunnen worden. • Coördineren en verdelen van de dagelijkse activiteiten t.b.v. de overige teamleden • Beoordelen van concept side letters op verzoek van Legal of de afwijkende afspraken systeemtechnisch
ondersteund kunnen worden.
❖ Medewerkster Retail Support Desk (Retail), T-Mobile Netherlands B.V. Jan 2008- Juni 2008 Den Haag
• Het inwerken/coachen van nieuwe collega’s • Het invoeren van orders in SAP Retail • Het verwerken van leverbonnen • Telefoonbehandeling
• Het verwerken van de voorraad status • Het bestellen van producten ten behoeve van de T-Mobile shops.
❖ Customer Retention Representative, UPC Nederland
Okt 2006 – Juli 2007 Capelle a/d IJssel
• Werken met database Clarify en Orion • Verantwoordelijk voor het beantwoorden en afhandelen (oplossen) van telefonische en schriftelijke
klantvraagstukken (vragen/klachten/storingen) waardoor de klant dreigt op te zeggen, conform opgestelde
processen/procedures/ voorschriften. • Zorgdragend voor een juiste verwerking van bovenstaande en hieruit voortvloeiende zaken in het
klantinformatiesysteem. • Verantwoordelijk voor de kwaliteit van dienstverlening, conform vastgestelde richtlijnen en indien de
opvolging buiten de eigen verantwoordelijkheid valt, de betreffende afdeling actief stimuleren in het vinden
van een oplossing., • Coördineren van juiste afhandeling op andere afdelingen van bovenstaande en terugkoppeling naar de klant., • Zorgdragend voor een juiste informatieverstrekking naar klanten, • Verantwoordelijk voor het verzamelen, interpreteren en verwerken en vastleggen van klantgegevens en andere
informatie, • Zorgdragend voor de beantwoording en afhandeling van vragen omtrent de producten van UPC NL (CATV,
internet en telefonie en Digitale televisie via de Kabel), • Zorgdragend voor de correcte verwerking van mutaties in het klantinformatiesysteem, • Behalen van de vastgestelde KPI’s., • Signaleren van verbeterpunten, • Toepassen van en handelen binnen vastgestelde processen en procedures • Zorgdragend voor churn reductie activiteiten • Zorgdragend voor cross en up selling activiteiten • Het inwerken/coachen van nieuwe collega’s
❖ Teamleidster Door2Door, UPC Nederland Jan 2006 – Sept 2006 Amsterdam
• Leidinggeven aan een team van 6 man • Zorgdragend dat de dagelijkse targets behaald worden • Motiveren en inspireren van mijn team • Behandelen van vragen • Administratieve handelingen
❖ Indexeercursus leidster, PostNL voorheen TPG-Post 2002 – 2005 Zwolle
Ik ben fulltime werkzaam geweest als indexeercursus leidster nadat ik ben begonnen als productiemedewerkster bij TPG Post.
• Medewerkers trainingen geven hoe ze moeten indexeren • Motiveren om hun werk goed te doen, voor het behalen van targets • Zorg dragen voor een team van 15 man • Administratieve handelingen verrichten • Medewerkers op persoonlijk gebied helpen

Opleidingen en cursussen: Inholland Rotterdam..........................................................................................................................................2016 – 2019 Bachelor Business IT & Management deeltijd Rotterdam
Zadkine ROC.........................................................................................................................................................2005-2007 MBO4 Bedrijfsadministratie Rotterdam
Zadkine ROC......................................................................................................................................................1999 - 2000 MBO
Administratief medewerkster
Rotterdam

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Leergierig, Beslissingsvaardig, Flexibele instelling, Doorzettingsvermogen, Kwaliteitsgericht, Resultaatgericht, Representatief, Proactief, Kwaliteitsgericht, Analytisch, Zelfstandig en nauwkeurig.

Hobby's en interesses: Honkbal

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV