CV Telefoniste/Receptioniste/Administratief Assistent/Klantenservic Rotterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 59

Woonplaats: Rotterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: 12-08-2014 t/m 19-01-2015.
Call Center Agent (Outbound) bij Dega People B.V. (merendeels klanten bellen uit naam MKB Kosten Advies met als onderwerp kosten besparen en dan m.b.t. telefonie, boekhouding, subsidies, hosting).

01-08-2011 t/m 23-04-2012.
Telefoniste; fulltime via Unique Uitzendbureau voor verschillende diensten van de Gemeente Rotterdam en Havenbedrijf Rotterdam (diverse telefooncentrales). Taken bestonden uit het aannemen, doorverbinden naar de juiste afdelingen en personen.

01-04-2009 t/m 31-03-2011.
Telefoniste; fulltime via Content/Unique voor verschillende diensten van de Gemeente Rotterdam en Havenbedrijf Rotterdam (diverse telefooncentrales).Taken bestonden uit het aannemen en doorverbinden naar de juiste afdelingen en personen.

06-09-2004 t/m 31-12-2008.
Telefoniste; fulltime via Content/Multilfex voor verschillende diensten van de Gemeente Rotterdam en Havenbedrijf Rotterdam (diverse telefooncentrales). Taken bestonden uit het aannemen en doorverbinden naar de juiste afdelingen en personen.

08-01-2004 t/m 20-02-2004. Administratief Medewerkster bij FNV Leden Service te Rotterdam via Allure Uitzendbureau. Taken: Brieven schrijven, overtikken en allerlei soorten rapporten maken.

23-06-2003 t/m 15-08-2003. Telefoniste/Receptioniste bij Lloyd’s Register te Rotterdam via Unique Uitzendbureau. Taken bestonden uit het aannemen en doorverbinden naar de juiste afdelingen en personen.

01-01-1990 t/m 01-03-2002. Administratief Medewerkster/Telefoniste/Receptioniste bij Bureau Veritas te Rotterdam. Taken: Rapporten maken, uittikken, certificaten maken, brieven uittikken, archiveren, faxen en het aannemen en doorverbinden naar de juiste afdelingen en personen.

01-09-1985 t/m 31-12-1989.
Administratief Medewerkster/Telefoniste/Receptioniste via diverse Uitzendbureaus. Taken bestonden uit het aannemen en doorverbinden naar de juiste afdelingen en personen, brieven, rapporten, certificaten uittikken, faxen, archiveren.




Opleidingen en cursussen: Administratieve KMBO (secretarieel) - 1984-1985.
MEAO (secretarieel) - 1983-1984.
MAVO-4 - 1978-1983 - diploma.

Call2Call training (Klantcontact Center Medewerkster).
Onderwerpen:

- Communicatieve Vaardigheden.
- Klantgericht werken.
- Effectief klantcontact via Social
Media en e-mail.
- Werken met CRM systemen.
- Telefonisch enqueteren en
outbound sales.
- Schriftelijke communicatie in
klantcontact.
- Kennis opgedaan WFM, delivery en
traffic.
- Omgaan met weerstand.
Vanad Academy/Vanad Group.

Certificaat november/december 2015.

Lotus Notes Special training.
AppliGATE Education.
Certificaat 2001.

Spreekvaardigheid Engels.
Schoevers Opleidingen.
Certificaat 1999.

WordPerfect 5.1.
Correct Opleidingen.
Certificaat 1995.

Telefoontraining.
Pieterman & Partners Opleidingsinstituut.
Certificaat 1995.

Opleidingen in administratieve automatisering.
Vakken o.a. Operating Systems/MS-DOS, WordStar, Bedrijfseconomie, SuperCalc4, WordPerfect, d-BaseIII Plus, Framework II, Lotus 1-2-3, Typevaardigheid.
Stichting Computer Administratie Project (C.A.P.).
Certificaat 1989.

Praktijkdiploma Machineschrijven Nederlands (blind met 10 vingers)
Instituut Schoevers.
Diploma 1988.

Basisexamen Machineschrijven.
Associatie voor Stenografie, Machineschrijven en Kantoorpraktijk.
Diploma 1982.










Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen:

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV